Primul schimb la marimea nepotrivita gratuit!
(+40)371491708

Termeni de livrare si plata

Home » Suport clienti » Termeni de livrare si plata

LIVRARE

Serviciu: Sameday Curier
Timp estimat livrare: 24h*-48h

*pentru comenzi pân─â la ora 17. 

Cost livrare: 15 lei 
Gratuit pentru comenzi de peste 250 lei.

 


Termeni ╚Öi condi╚Ťii pentru Magazinul Online CHARME.RO

 

1.    Scopul Termenilor ╚Öi Condi╚Ťiilor, Contact


1.1. Scopul Termenilor ╚Öi Condi╚Ťiilor
Termenii ╚Öi Condi╚Ťiile se aplic─â tuturor tranzac╚Ťiilor dintre GITTANOS COMPANY SRL – sediul social strada Dacilor, Nr. 14, Timi╚Öoara, Jude┼úul Timi╚Ö, Cod postal: 300094; având nr. de înmatriculare la O.R.C. J35/2488/1994, Cod unic de identificare: RO 6240525 ╚Öi Utilizator/Client în versiunea valabil─â în momentul efectu─ârii unei tranzac╚Ťii în magazinul online CHARME.RO.
1.2.  Contact:
Ne po╚Ťi contacta astfel:
- la adresa poștală GITTANOS COMPANY SRL, Timișoara, Judeţul Timiș, str. Dacilor, Nr. 14, Cod postal: 300094;
- telefonic: (+40)371491708;
- prin e-mail la: contact@charme.ro;
Te rug─âm s─â ai în vedere c─â programul de func╚Ťionare al departamentului de suport este în intervalul luni – vineri, 08:00 – 16:30 (cu excep╚Ťia s─ârb─âtorilor legale).

 

2.    Reguli Generale pentru folosirea magazinului online CHARME.RO


2.1. Magazinul online poate fi folosit doar de c─âtre persoanele care au vârsta peste 18 ani.
2.2. Persoanele care nu au împlinit 18 ani pot folosi magazinul online numai cu acordul parin╚Ťilor sau tutorelui legal.
2.3. Clientul este considerat consumator, cu condi╚Ťia ca scopul pentru comandarea livr─ârilor ╚Öi serviciilor s─â nu poat─â fi atribuit în primul rând activit─â╚Ťilor profesionale comerciale sau independente ale acelei p─âr╚Ťi. Un comerciant este orice persoan─â juridic─â sau persoan─â fizic─â care ac╚Ťioneaz─â în exercitarea activit─â╚Ťilor comerciale sau independente la încheierea contractului.
2.4. Odat─â cu înregistrarea pe site, i╚Ťi dai acordul pentru a-╚Ťi transfera datele personale. Solicit─âm consim╚Ť─âmântul pentru a-╚Ťi procesa datele, iar în lipsa acestuia nu se poate folosi magazinul online. Tipul ╚Öi modul de prelucrare a datelor personale sunt explicate în Politica de confiden╚Ťialitate.
2.5. Produsele se comercializeaz─â numai în cantit─â╚Ťi adecvate pentru uz personal.
2.6. Magazinul online al vânz─âtorului constituie doar un catalog de produse. Prin afi╚Öarea produselor în magazinul online, Vânz─âtorul invit─â Clientul s─â fac─â o achizi╚Ťie din produsele prezentate ╚Öi s─â încheie un contract de vânzare (denumit în continuare „Comand─â").
2.7. În cazul în care Clientul nu este de acord ┼či/sau nu accept─â ┼či/sau î┼či revoc─â acceptul dat pentru Document va trimite un e-mail pe adresa contact@charme.ro cu precizarea c─â:
2.8. Acesta renunţă la: accesul la charme.ro, primirea newsletter-lor din partea GITTANOS COMPANY SRL de orice natură (electronic, telefonic, etc).
2.9. Poate reveni în orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord sau a nu accepta documentul, sub forma în care acesta va fi disponibil în acel moment.
2.10. Pentru a-┼či exercita dreptul prevazut la art 2.8, acesta poate s─â contacteze GITTANOS COMPANY SRL sau s─â foloseasc─â leg─âturile din con┼úinutul primit de la GITTANOS COMPANY SRL destinate acestui scop.
2.11. Limba contractat─â este limba român─â.
 
3.    Procesarea datelor cu caracter personal


3.1. Acordul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal este voluntar. Cu toate acestea, men╚Ťion─âm c─â lipsa consim╚Ť─âmântului duce la imposibilitatea de înregistrare pe site ╚Öi utilizarea magazinului online. Toate informa╚Ťiile cu privire la procesarea datelor cu caracter personal sunt disponibile în Politica de confiden╚Ťialitate.
3.2. În unele situa╚Ťii î╚Ťi vom solicita consim╚Ť─âmântul în magazinul online pentru a-╚Ťi putea trimite anun╚Ťuri, oferte, discounturi speciale. Acest consim╚Ť─âmânt este de asemenea voluntar ╚Öi poate fi retras în orice moment. Mai multe informa╚Ťii sunt disponibile în Politica de confiden╚Ťialitate.
3.3. În momentul înregistr─ârii pe site-ul charme.ro, prin crearea unui cont, prin accesarea, comandarea sau achizi┼úionarea produselor GITTANOS COMPANY, contact@charme.ro va prelucra informa┼úii cu caracter personal de natur─â s─â identifice o anumit─â persoana.
 
4.     Comenzi


Comenzile se plaseaz─â pe site-ul CHARME.RO.
4.1. Produsele din magazinul online sunt etichetate astfel încât s─â prime╚Öti informa╚Ťii precum dimensiunea, culoarea, pre╚Ťul ╚Öi materialele din care au fost produse.
4.2. În timpul plas─ârii unei comenzi, alege produsul selectând dimensiunea, culoarea, cantitatea ╚Öi orice alte caracteristici, dup─â cum este necesar.
 
5.    Cum se pot face cump─âr─âturi în magazinul online?


5.1. Selecteaz─â produsul dorit din gama de produse, dând click pe butonul „Adaug─â în co╚Ö" în pagina de produs. Selectarea produsului ╚Öi ad─âugarea în co╚Öul de cump─âr─âturi nu este echivalentul cu plasarea unei comenzi ferme.
5.2. Toate produsele din co╚Öul de cump─âr─âturi pot fi vizualizate accesând butonul „Co╚Öul de cump─âr─âturi”, vizibil în partea de sus a site-ului. Tot de aici po╚Ťi elimina produsele din co╚Ö sau po╚Ťi schimba cantitatea acestora.
5.3. Dac─â dore╚Öti s─â cumperi produsele din Co╚Öul de cump─âr─âturi, dai click pe butonul „Finalizeaz─â comanda”
5.4. Pentru a plasa o comand─â, este necesar s─â te înregistrezi. Dup─â înregistrare vei avea acces ╚Öi la alte op╚Ťiuni: sumarul comenzii, istoricul comenzii, adresa magazinelor de livrare.
5.5. Selectează metoda de livrare dorită și adresa unde dorești să livrăm comanda
5.6. Metodele de plat─â disponibile sunt:

  • Plata prin card bancar
  • Plata la livrare in numerar (ramburs) pentru livrari prin curier. Plata la livrare se face în numerar, în lei.
  • Plata prin ordin de plat─â.
  • Pentru plata prin virament bancar sau varsamint în cont ave╚Ťi nevoie de datele urm─âtoare: 

SC GITTANOS COMPANY SRL
Cod unic inregistrare: RO 6240525
Nr. Registrul Comertului: J35/2488/1994
Banca: FIRST BANK
IBAN: RO16PIRB3701778299001000


5.7. O comand─â nu este considerat─â ferm─â pân─â nu finalizezi to╚Ťi pa╚Öii din acest proces. În cazul în care nu î╚Ťi dore╚Öti s─â plasezi o comand─â ferm─â, nu finaliza comanda. Po╚Ťi oricând s─â renun╚Ťi la plasarea comenzii dând click pe butonul care te redirec╚Ťioneaz─â c─âtre pagina anterioar─â sau dând click c─âtre orice alt─â pagin─â de categorie sau produs.
5.9. Dup─â primirea comenzii, Vânz─âtorul î╚Ťi va trimite un email de confirmare pentru plasare a comenzii, care men╚Ťioneaz─â detaliile din comand─â. Acest email nu este o confirmare a vânz─ârii. Confirmarea vânz─ârii (factura) este transmis─â în emailul de confirmare a expedierii comenzii.
 
6.    Pre╚Ťuri


6.1. Toate pre╚Ťurile produselor din magazinul online sunt exprimate în lei. Adi╚Ťional, exist─â costul de transport, acesta putând fi influen╚Ťat de valoarea comenzii sau metoda de livrare. Aceste costuri sunt exprimate separat de valoarea produselor. Înainte de a plasa comanda va fi afi╚Öat─â valoarea total─â a acesteia, incluzând toate costurile adi╚Ťionale care pot ap─ârea.
6.2. Vânz─âtorul ╚Öi clientul î╚Öi exprim─â acordul pentru acest pre╚Ť. Dup─â finalizarea comenzii valoarea acesteia nu poate fi schimbat─â, chiar dac─â Vânz─âtorul decide ulterior s─â reduc─â sau s─â m─âreasc─â pre╚Ťurile produselor expuse în magazinul online.

6.3 Individual de aceast─â regul─â, Vânz─âtorul î╚Öi rezerv─â dreptul legal de a modifica pre╚Ťurile produselor din magazinul online, s─â ofere discounturi sau s─â adauge produse noi în ofert─â.
 
 7.    Disponibilitatea produselor


Produsele prezentate în magazinul online sunt în general disponibile. În situa╚Ťiile rare în care un produs este comandat de mai mul╚Ťi clien╚Ťi, Vânz─âtorul nu poate expedia produse daca acestea nu mai sunt disponibile. În acest caz, Clientul va fi notificat imediat c─â produsul pe care l-a comandat nu mai este disponibil. Livrarea se va face în limita stocurilor disponibile, iar clientul va pl─âti doar pentru produsele livrate.
M─âsurile indisponibile sunt marcate cu o culoare diferit─â de cele disponibile, în pagina de produs. În Co╚Öul de cump─âr─âturi nu se poate adauga un produs într-o m─âsur─â indisponibil─â, dar acesta se poate adauga în lista de dorin╚Ťe. 
 
8.    Tipul ╚Öi timpul de livrare


8.1 Livrarea comenzilor: Doar pe teritoriul Romaniei.
 Oferim metoda de livrare standard, într-un interval de 24-48 h. Ca o comand─â s─â fie livrat─â în 24h, ea trebuie s─â fie plasat─â pân─â la ora 15:00. Comenzile plasate dup─â aceast─â or─â vor fi livrate a doua zi. Taxa de curier este de 15 lei pentru orice comand─â (TVA inclus) mai mic─â de 250 lei.
8.2. Livrarea se va face la adresa de expediere indicat─â de client.
 
9.    Metodele de plat─â


Pentru a plasa o comand─â este necesar s─â alegi o metod─â de plat─â: plata în numerar la livrare sau - plata online cu cardul prin E-commerce Raiffeisen Bank (Visa/Mastercard).
Dac─â selectezi metoda de plat─â online, vei fi redirec╚Ťionat c─âtre pagina E-commerce Raiffeisen Bank (Visa/Mastercard) pentru efectarea pl─â╚Ťii. Comanda va fi trimis─â dup─â ce am primit valoarea integral─â a acesteia.
Pute┼úi cumpara produsele noastre online, urmând 3 pa┼či:
A) Selecta┼úi m─ârimea ┼či produsul pe care dori┼úi s─â-l achizi┼úiona┼úi ┼či ap─âsa┼úi pe link-ul Adaug─â în cos; Click pe butonul Finalizare comanda.
B) Introduceţi datele dumneavoastră personale.
Aceste informa┼úii sunt necesare pentru procesarea corect─â ┼či eficient─â a comenzii plasate de c─âtre dumneavoastr─â. Informa┼úiile personale nu sunt transferate c─âtre alte ter┼úe p─âr┼úi, nici de c─âtre S.C. GITTANOS COMPANY SRL, nici de c─âtre E-commerce Raiffeisen Bank (Visa/Mastercard). Ave┼úi grij─â s─â completa┼úi formularul corect ┼či s─â indica┼úi persoanele la care se va face facturarea ┼či livrarea. Adresa de email are importan┼ú─â extrem─â, deoarece informa┼úile legate de comand─â ╚Öi produsele comandate vor fi transmise via email. O adres─â de email incorect─â încetine╚Öte întregul proces de comand─â a produsului.
Dac─â adresa de livrare nu este aceea┼či ca adresa de facturare, indica┼úi acest lucru prin selectarea meniului de la sfâr┼čitul formularului. Alege┼úi metoda dorit─â de plat─â ┼či confirma┼úi datele alegând „Pasul urm─âtor”.
C) Introduceţi datele despre credit/debit card:
Dac─â a┼úi ales metoda de plat─â „Card credit/debit”, este necesar s─â completa┼úi un formular cu informa┼úiile despre cardul dumneavoastr─â. Pentru pl─â┼úile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electronic ┼či Mastercard/Maestro), este folosit sistemul „3-D Secure”, elaborat de aceste organiza┼úii, care asigur─â tranzac┼úiilor online acela┼či nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant. „3-D Secure” asigur─â în primul rând ca nicio informa┼úie legat─â de cardul dumneavoastr─â nu este transferat─â sau stocat─â, în niciun moment, pe serverele noastre sau pe serverele E-commerce Raiffeisen Bank (Visa/Mastercard), aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa ╚Öi MasterCard.
 
10. Costurile de livrare


Expediem colete doar pe teritoriul României.
Costul livr─ârii este influen╚Ťat de suma comenzii:
Curier - cost 15 lei, pentru comenzile mai mici de 250 lei.
Livrarea este gratuită pentru comenzi ce depășesc 250 lei.
Informa╚Ťii privitoare la livrare
Pe teritoriul României, termenul de livrare este de 48h, socotit de la data prelu─ârii comenzii dumneavoastr─â. Acest termen este orientativ, el putând fi modificat din motive independente de voin┼úa noastr─â. În orice condi┼úii, inclusiv în situa┼úie de for┼ú─â major─â ┼či sub sanc┼úiunea de a v─â returna sumele pl─âtite, termenul de livrare nu va dep─â┼či 30 de zile, socotit de la data prelu─ârii comenzii dumneavoastr─â.
Pre┼úurile afi┼čate, cât ┼či cheltuielile suplimentare sunt calculate cu tax─â pe valoare adaugat─â (TVA) inclus, reglementat─â de legile fiscale romane.
Tax─â de Transport prin Curier Rapid pe teritoriul României este:
• gratuit─â pentru comenzi cu valoarea mai mare de 250 lei;
• 15 lei pentru comenzi cu valoarea pân─â la 250 lei.
Livrarea se face de c─âtre Curier, la adresa Clientului, de regul─â în 24 de ore de la expedierea Comenzii, ┼či poate ajunge la destina┼úie dup─â maximum 48 de ore, pentru livrarea în zonele greu accesibile.
În ziua în care coletul cu comanda dumneavoastr─â va fi expediat, ve┼úi fi instiin┼úat prin email. Acesta va fi trimis de c─âtre firma  GITTANOS COMPANY SRL ╚Öi va con╚Ťine num─ârul de AWB al coletului.
R─âspunderea pentru orice deteriorare cauzat─â produsului, coletului sau pachetului trimis de c─âtre noi, în timpul transportului revine societ─â┼úii de curierat sau transportatorului conform legisla┼úiei locale în vigoare. Produsele vor fi înlocuite de c─âtre noi dac─â se va face dovada culpei noastre ┼či vom fi în┼čtiin┼úa┼úi în timp util.
 
 11. Politica de retragere din Contract


11.1. Dreptul de retragere din contract
Potrivit OUG nr 34/2014, Clientul are dreptul de retragere din contract, prin denun╚Ťare unilateral─â, f─âr─â a oferi un motiv, timp de 14 (paisprezece) zile calendaristice.
Perioada de retragere se calculeaz─â din momentul în care clientul sau o persoan─â desemnat─â de client (altcineva în afar─â curierului) a preluat coletul. Data livr─ârii coletului ╚Öi ziua când se împline╚Öte termenul, intra în calculul termenului de 14 zile.
11.2. Consecin╚Ťele retragerii din contract
În cazul retragerii din contract, î╚Ťi vom returna f─âr─â întârziere nejustificat─â contravaloarea comenzii pe care ai achitat-o, nu mai târziu de 14 (paisprezece) zile calendaristice din momentul în care am trimis notificarea de acceptare a returului. În cazul în care alegi s─â p─âstrezi anumite Produse ╚Öi s─â returnezi doar par╚Ťial Contractul/Comanda, taxa de livrare nu va fi rambursat─â.
Restituirea Pre╚Ťului ╚Öi a taxelor pl─âtite de Client pentru livrare se va face în aceea╚Öi modalitate în care aceste sume s-au primit în tranzac╚Ťia ini╚Ťial─â, cu excep╚Ťia cazului în care Clientul agreeaz─â altfel ╚Öi a pl─â╚Ťilor primite în numerar la livrare, care se vor restitui întotdeauna Clientului prin transfer bancar, în contul pe care Clientul este obligat s─â îl men╚Ťioneze în formularul pe care-l prime╚Öte pe adresa de email dup─â finalizarea ╚Öi procesarea returului.
Nu vom restitui contravaloarea unei comenzi pân─â nu î╚Ťi vom trimite o notificare c─â produsele au fost acceptate. Vânz─âtorul poate amâna rambursarea pân─â când prime╚Öte produsul returnat ╚Öi accesoriile acestuia sau pân─â când Clientul furnizeaz─â o dovad─â c─â a returnat produsul în stare corespunz─âtoare, oricare eveniment intervine primul.
 
 12. Dreptul voluntar la retur – garan╚Ťia comercial─â


Pe lâng─â dreptul legal de retragere din Contract, Vânz─âtorul acord─â un drept voluntar de returnare a m─ârfurilor achizi╚Ťionate în termen de 30 de zile de la primirea produselor - garan╚Ťia comercial─â asumat─â de Vânz─âtor.
Datorit─â garan╚Ťiei comerciale, po╚Ťi solicita returul chiar ╚Öi dup─â ce au expirat cele 14 zile. Po╚Ťi solicita returul în termen de 30 de zile începând cu ziua primirii coletului de c─âtre tine sau de c─âtre o ter╚Ť─â parte desemnat─â de tine ╚Öi alta decât transportatorul. Data livr─ârii coletului ╚Öi ziua când se împline╚Öte termenul, intra în calculul termenului de 30 de zile.
Cererea de rambursare a unui produs va fi anun╚Ťat─â telefonic la num─ârul (+40)371491708 sau prin e-mail la adresa contact@charme.ro. Te rug─âm s─â ai coletul preg─âtit pentru când vine curierul ╚Öi s─â te asiguri c─â produsele sunt ambalate corespunz─âtor ╚Öi coletul este sigilat.
În cazul garan╚Ťiei comerciale, Clientul este obligat s─â returneze Produsele în starea corespunz─âtoare în care acestea au fost primite, nemodificate, nepurtate (cu exceptia prob─ârii), curate (f─âr─â îns─â s─â fi fost cur─â╚Ťate/sp─âlate), nep─âtate, nezgâriate ╚Öi în toate cazurile nedeteriorate, cu etichetele intacte ╚Öi în ambalajul în care au fost primite. În cazul în care au fost livrate seturi de Produse, trebuie returnat întregul set a╚Öa cum a fost livrat. În cazul în care la livrare s-a primit ╚Öi un produs cadou, acesta trebuie de asemenea returnat. Orice Produs trebuie returnat cu toate accesoriile acestuia, care s─â fie în stare corespunz─âtoare, întocmai ca Produsul.
În cazul în care Produsele nu sunt returnate în stare corespunz─âtoare, conform celor ar─âtate mai sus, Clientul va suporta deprecierea acestora diminuându-se în mod corespunz─âtor suma ce trebuie restituit─â Clientului de c─âtre Vânz─âtor. Clientul este r─âspunz─âtor pentru orice valoare diminuat─â a Produselor rezultând din utilizarea acestora în alt mod decât este necesar pentru stabilirea naturii, caracteristicilor ╚Öi func╚Ťionarii lor.
 
13. R─âspundere


R─âspunderea Vânz─âtorului – în eventualitatea înc─âlc─ârii cu inten╚Ťie sau din neglijen╚Ť─â grav─â a Termenilor ╚Öi Condi╚Ťiilor ╚Öi/sau a Contractului:  GITTANOS COMPANY SRL ca Vânz─âtor ╚Öi proprietar al magazinului online va fi r─âspunz─âtor pentru pierderile care sunt o consecin╚Ť─â direct─â ╚Öi previzibil─â, în mod rezonabil, a acestei înc─âlc─âri.
În orice caz, r─âspunderea maxim─â fa╚Ť─â de Client pentru orice pierdere sau pagub─â care se produce în legatur─â cu o Comand─â este limitat─â la pre╚Ťul total al respectivei Comenzi.
De asemenea, GITTANOS COMPANY SRL nu r─âspunde pentru e-mail-urile de tip phishing sau pentru link-urile partenerilor care pot ap─ârea la un moment dat pe website.
R─âspunderea Utilizatorului/Clientului: Utilizatorul/Clientul este responsabil pentru men╚Ťinerea confiden╚Ťialit─â╚Ťii datelor sale de Cont (user /e-mail ╚Öi parol─â), pentru gestionarea acces─ârii Contului ╚Öi pentru activitatea derulat─â prin intermediul Contului, precum ╚Öi pentru navigarea pe website-urile ╚Öi link-urile partenerilor. De asemenea, Utilizatorul/Clientul poart─â r─âspunderea exclusiv─â pentru realitatea/exactitatea/integritatea oric─âreia ╚Öi tuturor datelor furnizate proprietarului magazinului ╚Öi pentru orice pagub─â cauzat─â acestuia prin nerespectarea acestor Termeni ╚Öi Condi╚Ťii ╚Öi/sau a Contractului.
Prin crearea contului ╚Öi/sau utilizarea con╚Ťinutului ╚Öi/sau plasarea comenzilor, Clientul/Utilizatorul accept─â în mod expres ╚Öi f─âr─â echivoc Termenii ╚Öi Condi╚Ťiile site-ului în ultima versiune actualizat─â care este comunicat─â în cadrul site-ului, existen╚Ťa la data cre─ârii contului ╚Öi/sau utiliz─ârii con╚Ťinutului ╚Öi/sau la data plas─ârii comenzii.
 
14. Transferul propriet─â╚Ťii bunurilor


Proprietatea asupra bunurilor va fi transferat─â la livrare, dup─â efectuarea pl─â╚Ťii din partea clientului în loca╚Ťia indicata în comanda (în╚Ťelegând prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier).
 
15. Legea aplicabil─â. Jurisdic╚Ťia


Ace╚Öti Termeni ╚Öi Condi╚Ťii, se supun prevederilor legii române. În caz de dispute, acestea vor fi solu╚Ťionate de instan╚Ťa de judecat─â competent─â de la sediul GITTANOS COMPANY SRL, Utilizatorul/Clientul exprimându-╚Öi acordul în ceea ce prive╚Öte aceast─â alegere de competen╚Ť─â.
 
16. Modific─âri ale Termeniilor ╚Öi Condi╚Ťiilor


Vânz─âtorul este îndrept─â╚Ťit s─â modifice Termenii ╚Öi Condi╚Ťiile unilateral dac─â este necesar s─â se adapteze modific─ârilor aduse cadrului juridic sau tehnic.
În cazul în care, din indiferent ce motiv, orice clauz─â din ace╚Öti Termeni ╚Öi Condi╚Ťii se va dovedi nul─â, inaplicabil─â sau nevalabil─â, ea va fi înlocuit─â cu o clauz─â valid─â, cât mai aproape ca sens de clauza ini╚Ťial─â.
 

Telefon
(+40)371491708
Adresa de email
contact@charme.ro
FacebookTwitterInstagramYoutube