Politica de retur
- LA PRIMUL SCHIMB DE PRODUSE, TRANSPORTUL ESTE GRATUIT!
*pentru returnarea produsului fara inlocuirea acestuia, taxa de transport este in valoare de 15 lei!
Speram ca sunteti incantate de comanda dumneavoastra; daca totusi doriti sa returnati din produsele comandate sau sa schimbati o marime, dorim sa va informam ca aveti la dispozitie 14 zile din momentul in care ati primit comanda.
Va rugam sa va asigurati ca produsul (produsele) sunt in conditia lor originala de impachetare, cu toate etichetele atasate. Asigurati-va ca lenjeria intima este probata peste lenjeria personala.
Nu vom accepta retururi pentru lenjeria purtata sau deterioratata. Nu acceptam retururi pentru pachetele deschise de dresuri!
Schimbul de produse: in cazul in care doriti o alta marime la produsul comandat sau doriti inlocuirea unui produs, va rugam sa ne contactati.
Rambursarea banilor: plata se proceseaza intr-o perioada de 14 zile. Daca doriti ca banii sa fie rambursati in contul bancar, va rugam sa ne trimiteti toate datele necesare pentru a primi banii la adresa de e-mail contact@charme.ro.
Cererea de rambursare a unui produs va fi anuntata telefonic la numarul (+40)371491708 sau prin e-mail la adresa: contact@charme.ro.
ATENTIE! Toate cererile de schimb sau ramburs plata se vor realiza dupa ajungerea produsului la sediul comercial al firmei, acestea urmand a fi verificate si acceptate catre schimb sau returnarea sumei in cauza.
NU acceptam retururi (schimb sau ramburs plata) in situatiile limita si excesive precum:
• Cereri multiple de retur (produs sau suma) in penultima sau ultima zi de drept;
• Produs deteriorat sau purtat;
• Produs murdar;
• Produs largit;
• Produs neavand eticheta originala sau amplasata intr-un mod neoriginal;
• Produs cu eticheta taiata si/sau rupta.
Promisiunea noastra
Promitem sa mentinem valorile si standardele fara compromisuri, alegand numai branduri cu un istoric puternic, bazat pe cel putin 2 piloni cu un grad inalt de performanta.
Cum alegem brandurile?
Inainte de a incepe o colaborare, analizam brandurile in functie de cei 4 piloni ai nostri de excelenta. Este modul in care ne asiguram ca fiecare piesa se aliniaza cu viziunea noastra, ca impreuna sa descoperim cele mai bune marci de lenjerie intima din intreaga lume.


CALITATE
Piesele noastre iti trezesc simturile!
Suntem atenti ca materialele folosite si executia acestora sa fie fara cusur.
In procesul de selectie a produselor ne folosim simturile pentru a atinge,
vedea si simti fecare piesa, acestea ramanand in stare perfecta
dupa multiple purtari. Inainte de a lua o decizie punem urmatoarele intrebari:
Ce materiale sunt folosite?
Raportul dintre pretul produsului si materialele folosite este unul echitabil?


POVESTE
Arta Charmé prinde glas.
Fiecare piesa spune povestea creatorului.
Este important ca fiecare piesa pe care o
prezentam sa transmita emotia artistului care a
contribuit la realizarea ei. De aceea intrebam:
Care este povestea care sta la baza brandului?
Este aceasta una unica?
Este o afacere de familie, una artizanala sau
corporate?


MAIESTRIE
Croim povesti cu inspiratie.
Articolele sunt realizate din pasiune pentru frumos, iar imbinarile te sustin in orice situatie.
Lucram si colaboram numai cu branduri care acorda importata procesului
de confectionare si provenienta a materialelor, la fel de mult ca noi.
Este importat sa cunoastem modul de realizare al fecarei piese, de aceea intrebam mereu:
Cum sunt realizate piesele?
Sunt piese unicat sau lucrate manual?
Sunt realizate prin metode conventionale de constructie a tiparului sau sunt proceduri tehnice
inovative?
Care este sursa provenientei materialelor?


ETICA
Piese fara compromis.
Nu facem rabat la calitatea si sustenabilitatea materialelor folosite pentru crearea articolelor.
Nu credem in compromis – este necesar ca piesele de inalta calitate sa fie realizate in mod sustenabil, si lucram numai cu marci care impartasesc valorile noastre.
Productia se realizeaza intr-un mediu corespunzator din punct de vedere etic si moral?
Ce importanta acorda brandul sustenabilitatii si protectiei mediului?
Ce fundatii sau organizatii caritabile sunt sustinute de catre marca?