LIVRARE

Serviciu: Sameday Curier
Timp estimat livrare: 24h*-48h

*pentru comenzi pana la ora 17.

Cost livrare: 15 lei
Gratuit pentru comenzi de peste 250 lei.




Termeni si conditii pentru Magazinul Online CHARME.RO



1. Scopul Termenilor si Conditiilor, Contact


1.1. Scopul Termenilor si Conditiilor
Termenii si Conditiile se aplica tuturor tranzactiilor dintre GITTANOS COMPANY SRL – sediul social strada Dacilor, Nr. 14, Timisoara, Judetul Timis, Cod postal: 300094; avand nr. de inmatriculare la O.R.C. J35/2488/1994, Cod unic de identificare: RO 6240525 si Utilizator/Client in versiunea valabila in momentul efectuarii unei tranzactii in magazinul online CHARME.RO.
1.2. Contact:
Ne poti contacta astfel:
- la adresa postala GITTANOS COMPANY SRL, Timisoara, Judetul Timis, str. Dacilor, Nr. 14, Cod postal: 300094;
- telefonic: (+40)371491708;
- prin e-mail la: contact@charme.ro;
Te rugam sa ai in vedere ca programul de functionare al departamentului de suport este in intervalul luni – vineri, 08:00 – 16:30 (cu exceptia sarbatorilor legale).



2. Reguli Generale pentru folosirea magazinului online CHARME.RO


2.1. Magazinul online poate fi folosit doar de catre persoanele care au varsta peste 18 ani.
2.2. Persoanele care nu au implinit 18 ani pot folosi magazinul online numai cu acordul parintilor sau tutorelui legal.
2.3. Clientul este considerat consumator, cu conditia ca scopul pentru comandarea livrarilor si serviciilor sa nu poata fi atribuit in primul rand activitatilor profesionale comerciale sau independente ale acelei parti. Un comerciant este orice persoana juridica sau persoana fizica care actioneaza in exercitarea activitatilor comerciale sau independente la incheierea contractului.
2.4. Odata cu inregistrarea pe site, iti dai acordul pentru a-ti transfera datele personale. Solicitam consimtamantul pentru a-ti procesa datele, iar in lipsa acestuia nu se poate folosi magazinul online. Tipul si modul de prelucrare a datelor personale sunt explicate in Politica de confidentialitate.
2.5. Produsele se comercializeaza numai in cantitati adecvate pentru uz personal.
2.6. Magazinul online al vanzatorului constituie doar un catalog de produse. Prin afisarea produselor in magazinul online, Vanzatorul invita Clientul sa faca o achizitie din produsele prezentate si sa incheie un contract de vanzare (denumit in continuare „Comanda").
2.7. In cazul in care Clientul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru Document va trimite un e-mail pe adresa contact@charme.ro cu precizarea ca:
2.8. Acesta renunta la: accesul la charme.ro, primirea newsletter-lor din partea GITTANOS COMPANY SRL de orice natura (electronic, telefonic, etc).
2.9. Poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord sau a nu accepta documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.
2.10. Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art 2.8, acesta poate sa contacteze GITTANOS COMPANY SRL sau sa foloseasca legaturile din continutul primit de la GITTANOS COMPANY SRL destinate acestui scop.
2.11. Limba contractata este limba romana.

3. Procesarea datelor cu caracter personal


3.1. Acordul cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal este voluntar. Cu toate acestea, mentionam ca lipsa consimtamantului duce la imposibilitatea de inregistrare pe site si utilizarea magazinului online. Toate informatiile cu privire la procesarea datelor cu caracter personal sunt disponibile in Politica de confidentialitate.
3.2. In unele situatii iti vom solicita consimtamantul in magazinul online pentru a-ti putea trimite anunturi, oferte, discounturi speciale. Acest consimtamant este de asemenea voluntar si poate fi retras in orice moment. Mai multe informatii sunt disponibile in Politica de confidentialitate.
3.3. In momentul inregistrarii pe site-ul charme.ro, prin crearea unui cont, prin accesarea, comandarea sau achizitionarea produselor GITTANOS COMPANY, contact@charme.ro va prelucra informatii cu caracter personal de natura sa identifice o anumita persoana.

4. Comenzi


Comenzile se plaseaza pe site-ul CHARME.RO.
4.1. Produsele din magazinul online sunt etichetate astfel incat sa primesti informatii precum dimensiunea, culoarea, pretul si materialele din care au fost produse.
4.2. In timpul plasarii unei comenzi, alege produsul selectand dimensiunea, culoarea, cantitatea si orice alte caracteristici, dupa cum este necesar.

5. Cum se pot face cumparaturi in magazinul online?


5.1. Selecteaza produsul dorit din gama de produse, dand click pe butonul „Adauga in cos" in pagina de produs. Selectarea produsului si adaugarea in cosul de cumparaturi nu este echivalentul cu plasarea unei comenzi ferme.
5.2. Toate produsele din cosul de cumparaturi pot fi vizualizate accesand butonul „Cosul de cumparaturi”, vizibil in partea de sus a site-ului. Tot de aici poti elimina produsele din cos sau poti schimba cantitatea acestora.
5.3. Daca doresti sa cumperi produsele din Cosul de cumparaturi, dai click pe butonul „Finalizeaza comanda”
5.4. Pentru a plasa o comanda, este necesar sa te inregistrezi. Dupa inregistrare vei avea acces si la alte optiuni: sumarul comenzii, istoricul comenzii, adresa magazinelor de livrare.
5.5. Selecteaza metoda de livrare dorita si adresa unde doresti sa livram comanda
5.6. Metodele de plata disponibile sunt:

Plata prin card bancar
Plata la livrare in numerar (ramburs) pentru livrari prin curier. Plata la livrare se face in numerar, in lei.
Plata prin ordin de plata.
Pentru plata prin virament bancar sau varsamint in cont aveti nevoie de datele urmatoare:
SC GITTANOS COMPANY SRL
Cod unic inregistrare: RO 6240525
Nr. Registrul Comertului: J35/2488/1994
Banca: FIRST BANK
IBAN: RO16PIRB3701778299001000


5.7. O comanda nu este considerata ferma pana nu finalizezi toti pasii din acest proces. In cazul in care nu iti doresti sa plasezi o comanda ferma, nu finaliza comanda. Poti oricand sa renunti la plasarea comenzii dand click pe butonul care te redirectioneaza catre pagina anterioara sau dand click catre orice alta pagina de categorie sau produs.
5.9. Dupa primirea comenzii, Vanzatorul iti va trimite un email de confirmare pentru plasare a comenzii, care mentioneaza detaliile din comanda. Acest email nu este o confirmare a vanzarii. Confirmarea vanzarii (factura) este transmisa in emailul de confirmare a expedierii comenzii.

6. Preturi


6.1. Toate preturile produselor din magazinul online sunt exprimate in lei. Aditional, exista costul de transport, acesta putand fi influentat de valoarea comenzii sau metoda de livrare. Aceste costuri sunt exprimate separat de valoarea produselor. Inainte de a plasa comanda va fi afisata valoarea totala a acesteia, incluzand toate costurile aditionale care pot aparea.
6.2. Vanzatorul si clientul isi exprima acordul pentru acest pret. Dupa finalizarea comenzii valoarea acesteia nu poate fi schimbata, chiar daca Vanzatorul decide ulterior sa reduca sau sa mareasca preturile produselor expuse in magazinul online.

6.3 Individual de aceasta regula, Vanzatorul isi rezerva dreptul legal de a modifica preturile produselor din magazinul online, sa ofere discounturi sau sa adauge produse noi in oferta.

7. Disponibilitatea produselor


Produsele prezentate in magazinul online sunt in general disponibile. In situatiile rare in care un produs este comandat de mai multi clienti, Vanzatorul nu poate expedia produse daca acestea nu mai sunt disponibile. In acest caz, Clientul va fi notificat imediat ca produsul pe care l-a comandat nu mai este disponibil. Livrarea se va face in limita stocurilor disponibile, iar clientul va plati doar pentru produsele livrate.
Masurile indisponibile sunt marcate cu o culoare diferita de cele disponibile, in pagina de produs. In Cosul de cumparaturi nu se poate adauga un produs intr-o masura indisponibila, dar acesta se poate adauga in lista de dorinte.

8. Tipul si timpul de livrare


8.1 Livrarea comenzilor: Doar pe teritoriul Romaniei.
Oferim metoda de livrare standard, intr-un interval de 24-48 h. Ca o comanda sa fie livrata in 24h, ea trebuie sa fie plasata pana la ora 15:00. Comenzile plasate dupa aceasta ora vor fi livrate a doua zi. Taxa de curier este de 15 lei pentru orice comanda (TVA inclus) mai mica de 250 lei.
8.2. Livrarea se va face la adresa de expediere indicata de client.

9. Metodele de plata


Pentru a plasa o comanda este necesar sa alegi o metoda de plata: plata in numerar la livrare sau - plata online cu cardul prin E-commerce Raiffeisen Bank (Visa/Mastercard).
Daca selectezi metoda de plata online, vei fi redirectionat catre pagina E-commerce Raiffeisen Bank (Visa/Mastercard) pentru efectarea platii. Comanda va fi trimisa dupa ce am primit valoarea integrala a acesteia.
Puteti cumpara produsele noastre online, urmand 3 pasi:
A) Selectati marimea si produsul pe care doriti sa-l achizitionati si apasati pe link-ul Adauga in cos; Click pe butonul Finalizare comanda.
B) Introduceti datele dumneavoastra personale.
Aceste informatii sunt necesare pentru procesarea corecta si eficienta a comenzii plasate de catre dumneavoastra. Informatiile personale nu sunt transferate catre alte terte parti, nici de catre S.C. GITTANOS COMPANY SRL, nici de catre E-commerce Raiffeisen Bank (Visa/Mastercard). Aveti grija sa completati formularul corect si sa indicati persoanele la care se va face facturarea si livrarea. Adresa de email are importanta extrema, deoarece informatile legate de comanda si produsele comandate vor fi transmise via email. O adresa de email incorecta incetineste intregul proces de comanda a produsului.
Daca adresa de livrare nu este aceeasi ca adresa de facturare, indicati acest lucru prin selectarea meniului de la sfarsitul formularului. Alegeti metoda dorita de plata si confirmati datele alegand „Pasul urmator”.
C) Introduceti datele despre credit/debit card:
Daca ati ales metoda de plata „Card credit/debit”, este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra. Pentru platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electronic si Mastercard/Maestro), este folosit sistemul „3-D Secure”, elaborat de aceste organizatii, care asigura tranzactiilor online acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. „3-D Secure” asigura in primul rand ca nicio informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, in niciun moment, pe serverele noastre sau pe serverele E-commerce Raiffeisen Bank (Visa/Mastercard), aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.

10. Costurile de livrare


Expediem colete doar pe teritoriul Romaniei.
Costul livrarii este influentat de suma comenzii:
Curier - cost 15 lei, pentru comenzile mai mici de 250 lei.
Livrarea este gratuita pentru comenzi ce depasesc 250 lei.
Informatii privitoare la livrare
Pe teritoriul Romaniei, termenul de livrare este de 48h, socotit de la data preluarii comenzii dumneavoastra. Acest termen este orientativ, el putand fi modificat din motive independente de vointa noastra. In orice conditii, inclusiv in situatie de forta majora si sub sanctiunea de a va returna sumele platite, termenul de livrare nu va depasi 30 de zile, socotit de la data preluarii comenzii dumneavoastra.
Preturile afisate, cat si cheltuielile suplimentare sunt calculate cu taxa pe valoare adaugata (TVA) inclus, reglementata de legile fiscale romane.
Taxa de Transport prin Curier Rapid pe teritoriul Romaniei este:
• gratuita pentru comenzi cu valoarea mai mare de 250 lei;
• 15 lei pentru comenzi cu valoarea pana la 250 lei.
Livrarea se face de catre Curier, la adresa Clientului, de regula in 24 de ore de la expedierea Comenzii, si poate ajunge la destinatie dupa maximum 48 de ore, pentru livrarea in zonele greu accesibile.
In ziua in care coletul cu comanda dumneavoastra va fi expediat, veti fi instiintat prin email. Acesta va fi trimis de catre firma GITTANOS COMPANY SRL si va contine numarul de AWB al coletului.
Raspunderea pentru orice deteriorare cauzata produsului, coletului sau pachetului trimis de catre noi, in timpul transportului revine societatii de curierat sau transportatorului conform legislatiei locale in vigoare. Produsele vor fi inlocuite de catre noi daca se va face dovada culpei noastre si vom fi instiintati in timp util.

11. Politica de retragere din Contract


11.1. Dreptul de retragere din contract
Potrivit OUG nr 34/2014, Clientul are dreptul de retragere din contract, prin denuntare unilaterala, fara a oferi un motiv, timp de 14 (paisprezece) zile calendaristice.
Perioada de retragere se calculeaza din momentul in care clientul sau o persoana desemnata de client (altcineva in afara curierului) a preluat coletul. Data livrarii coletului si ziua cand se implineste termenul, intra in calculul termenului de 14 zile.
11.2. Consecintele retragerii din contract
In cazul retragerii din contract, iti vom returna fara intarziere nejustificata contravaloarea comenzii pe care ai achitat-o, nu mai tarziu de 14 (paisprezece) zile calendaristice din momentul in care am trimis notificarea de acceptare a returului. In cazul in care alegi sa pastrezi anumite Produse si sa returnezi doar partial Contractul/Comanda, taxa de livrare nu va fi rambursata.
Restituirea Pretului si a taxelor platite de Client pentru livrare se va face in aceeasi modalitate in care aceste sume s-au primit in tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Clientul agreeaza altfel si a platilor primite in numerar la livrare, care se vor restitui intotdeauna Clientului prin transfer bancar, in contul pe care Clientul este obligat sa il mentioneze in formularul pe care-l primeste pe adresa de email dupa finalizarea si procesarea returului.
Nu vom restitui contravaloarea unei comenzi pana nu iti vom trimite o notificare ca produsele au fost acceptate. Vanzatorul poate amana rambursarea pana cand primeste produsul returnat si accesoriile acestuia sau pana cand Clientul furnizeaza o dovada ca a returnat produsul in stare corespunzatoare, oricare eveniment intervine primul.

12. Dreptul voluntar la retur – garantia comerciala


Pe langa dreptul legal de retragere din Contract, Vanzatorul acorda un drept voluntar de returnare a marfurilor achizitionate in termen de 30 de zile de la primirea produselor - garantia comerciala asumata de Vanzator.
Datorita garantiei comerciale, poti solicita returul chiar si dupa ce au expirat cele 14 zile. Poti solicita returul in termen de 30 de zile incepand cu ziua primirii coletului de catre tine sau de catre o terta parte desemnata de tine si alta decat transportatorul. Data livrarii coletului si ziua cand se implineste termenul, intra in calculul termenului de 30 de zile.
Cererea de rambursare a unui produs va fi anuntata telefonic la numarul (+40)371491708 sau prin e-mail la adresa contact@charme.ro. Te rugam sa ai coletul pregatit pentru cand vine curierul si sa te asiguri ca produsele sunt ambalate corespunzator si coletul este sigilat.
In cazul garantiei comerciale, Clientul este obligat sa returneze Produsele in starea corespunzatoare in care acestea au fost primite, nemodificate, nepurtate (cu exceptia probarii), curate (fara insa sa fi fost curatate/spalate), nepatate, nezgariate si in toate cazurile nedeteriorate, cu etichetele intacte si in ambalajul in care au fost primite. In cazul in care au fost livrate seturi de Produse, trebuie returnat intregul set asa cum a fost livrat. In cazul in care la livrare s-a primit si un produs cadou, acesta trebuie de asemenea returnat. Orice Produs trebuie returnat cu toate accesoriile acestuia, care sa fie in stare corespunzatoare, intocmai ca Produsul.
In cazul in care Produsele nu sunt returnate in stare corespunzatoare, conform celor aratate mai sus, Clientul va suporta deprecierea acestora diminuandu-se in mod corespunzator suma ce trebuie restituita Clientului de catre Vanzator. Clientul este raspunzator pentru orice valoare diminuata a Produselor rezultand din utilizarea acestora in alt mod decat este necesar pentru stabilirea naturii, caracteristicilor si functionarii lor.

13. Raspundere


Raspunderea Vanzatorului – in eventualitatea incalcarii cu intentie sau din neglijenta grava a Termenilor si Conditiilor si/sau a Contractului: GITTANOS COMPANY SRL ca Vanzator si proprietar al magazinului online va fi raspunzator pentru pierderile care sunt o consecinta directa si previzibila, in mod rezonabil, a acestei incalcari.
In orice caz, raspunderea maxima fata de Client pentru orice pierdere sau paguba care se produce in legatura cu o Comanda este limitata la pretul total al respectivei Comenzi.
De asemenea, GITTANOS COMPANY SRL nu raspunde pentru e-mail-urile de tip phishing sau pentru link-urile partenerilor care pot aparea la un moment dat pe website.
Raspunderea Utilizatorului/Clientului: Utilizatorul/Clientul este responsabil pentru mentinerea confidentialitatii datelor sale de Cont (user /e-mail si parola), pentru gestionarea accesarii Contului si pentru activitatea derulata prin intermediul Contului, precum si pentru navigarea pe website-urile si link-urile partenerilor. De asemenea, Utilizatorul/Clientul poarta raspunderea exclusiva pentru realitatea/exactitatea/integritatea oricareia si tuturor datelor furnizate proprietarului magazinului si pentru orice paguba cauzata acestuia prin nerespectarea acestor Termeni si Conditii si/sau a Contractului.
Prin crearea contului si/sau utilizarea continutului si/sau plasarea comenzilor, Clientul/Utilizatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si Conditiile site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul site-ului, existenta la data crearii contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii comenzii.

14. Transferul proprietatii bunurilor


Proprietatea asupra bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea clientului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier).

15. Legea aplicabila. Jurisdictia


Acesti Termeni si Conditii, se supun prevederilor legii romane. In caz de dispute, acestea vor fi solutionate de instanta de judecata competenta de la sediul GITTANOS COMPANY SRL, Utilizatorul/Clientul exprimandu-si acordul in ceea ce priveste aceasta alegere de competenta.

16. Modificari ale Termeniilor si Conditiilor


Vanzatorul este indreptatit sa modifice Termenii si Conditiile unilateral daca este necesar sa se adapteze modificarilor aduse cadrului juridic sau tehnic.
In cazul in care, din indiferent ce motiv, orice clauza din acesti Termeni si Conditii se va dovedi nula, inaplicabila sau nevalabila, ea va fi inlocuita cu o clauza valida, cat mai aproape ca sens de clauza initiala.
ALEGEM DOAR BRANDURILE REMARCABILE

Nu orice brand reuseste!

Promisiunea noastra

Promitem sa mentinem valorile si standardele fara compromisuri, alegand numai branduri cu un istoric puternic, bazat pe cel putin 2 piloni cu un grad inalt de performanta.

Cum alegem brandurile?

Inainte de a incepe o colaborare, analizam brandurile in functie de cei 4 piloni ai nostri de excelenta. Este modul in care ne asiguram ca fiecare piesa se aliniaza cu viziunea noastra, ca impreuna sa descoperim cele mai bune marci de lenjerie intima din intreaga lume.

CALITATE

POVESTE

MAIESTRIE

ETICA

CALITATE

Piesele noastre iti trezesc simturile!
Suntem atenti ca materialele folosite si executia acestora sa fie fara cusur.

In procesul de selectie a produselor ne folosim simturile pentru a atinge,
vedea si simti fecare piesa, acestea ramanand in stare perfecta
dupa multiple purtari. Inainte de a lua o decizie punem urmatoarele intrebari:

Ce materiale sunt folosite?
Raportul dintre pretul produsului si materialele folosite este unul echitabil?

POVESTE

Arta Charmé prinde glas.
Fiecare piesa spune povestea creatorului.

Este important ca fiecare piesa pe care o
prezentam sa transmita emotia artistului care a
contribuit la realizarea ei. De aceea intrebam:

Care este povestea care sta la baza brandului?
Este aceasta una unica?
Este o afacere de familie, una artizanala sau
corporate?

MAIESTRIE

Croim povesti cu inspiratie.
Articolele sunt realizate din pasiune pentru frumos, iar imbinarile te sustin in orice situatie.

Lucram si colaboram numai cu branduri care acorda importata procesului
de confectionare si provenienta a materialelor, la fel de mult ca noi.

Este importat sa cunoastem modul de realizare al fecarei piese, de aceea intrebam mereu:

Cum sunt realizate piesele?
Sunt piese unicat sau lucrate manual?
Sunt realizate prin metode conventionale de constructie a tiparului sau sunt proceduri tehnice
inovative?
Care este sursa provenientei materialelor?

ETICA

Piese fara compromis.
Nu facem rabat la calitatea si sustenabilitatea materialelor folosite pentru crearea articolelor.

Nu credem in compromis – este necesar ca piesele de inalta calitate sa fie realizate in mod sustenabil, si lucram numai cu marci care impartasesc valorile noastre.

Productia se realizeaza intr-un mediu corespunzator din punct de vedere etic si moral?
Ce importanta acorda brandul sustenabilitatii si protectiei mediului?
Ce fundatii sau organizatii caritabile sunt sustinute de catre marca?